Skön musik

Har börjat lyssna på Bob Marley igen, det är najs alltså. Sommrigt och skönt… Det har varit Bob för hela slanten på jobbet idag, najs, det med. Kommer på mig själv med att stå och sjunga för mig själv. Gungar i takt gör jag också, men det går ju inte att hjälpa, det bara kommer. Mer raggea under stress gör nog världen bättre, fast det gick långsamt idag. Berodde det på musiken eller personalen? Bra fråga…

Nu lägger jag över lite ny musik i min i-pod sen ska jag och Chris cykla och lämna lite rep i lokalen och sen ska nog jag och Bob cykla och äta.

Bob Marley och Michael Jackson, dom funkar alltid. Precis som med min Hairskiva, som jag är av med…

Lämna en kommentar

Filed under Fint, Kultur Film Musik

Kommentera

