Who killed Zoe?

Zoe är tillbaka.

Jag upptäckte det för några veckor sedan. Hon har varit igång sen i mars (!). Hon la ner i januari och tar upp det igen i mars, jag märker det i juni.

Men hon är tillbaka och det känns bra. Jag gillar Zoe, Zoe är bra.

Jag vill också ha en anonym blogg, tänk så förlösande. Där skulle jag skriva om allt. Precis allt.

Varenda fånig lite tanke.

”Du behöver inte berätta varenda fånig lite tanke! Om du själv vet att den är fåning varför säger du det då! Jag orkar inte höra på dig!” Från en tid som var innan, jag vet inte om han hade rätt eller jag. Han var nog inte rätt i den stunden. Jag behövde någon annan och kanske lite mer. Eller fler?

Lämna en kommentar

Filed under Mig, Vardagen

Kommentera

