Ljumma vindar

Sätter ribban för veckan med ett förmiddags träningspass. Jag gillar det, måste bara lära mig få ändan ur vagnen och cykla dit själv i fortsättningen. Beach08 kan jag glömma, men shooo vad snygg jag blir till vintern när jag kanske drar mig mot varmare bräddgrader. Hahaha, jag tror det när jag ser det.

Har duschat och smörjt mig från topp till tå med Body Shops bodylotion som luktar kokosCoconut och låtsade att jag var i karibien. Att jag snart ska gå ut på en altan byggt i trä som är behagligt att gå på. Jag ska sätta mig en en hängstol med en Piñacolade och läsa Tusen stråladen solar, till exempel.

Idag ska jag, förutom att längta efter solkysst hud, blonda lockar och mörka mystiska män, kanske organisera om min garderob, baka, gå till mitt (gamla) jobb och fixa lite grejor, fixa klipptid och bädda om i sängen.

Lämna en kommentar

Filed under Framtid, Vardagen

Kommentera

