Le(e)

Elly säger (15:46):

nu ska jag göra något annat
kanske baka
gå och lägg dig
hej då lille skatt

Det jag har gjort var lämna böcker och filmer på biblioteket, lånat några skivor jag aldrig skulle komma på att ladda ner. Köpt en jeansjacka från Lee för 41 kronor. (Hade tillgodokvitto på resten. Fick den finaste gula koftan av mamma i påskas, den var för stor. Nu blev det en jacka istället, jag är inte säker på att jag behåller den. Men det är rätt så troligt.)

Baka? Vem försöker jag lura… Jag pallar inte baka.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

