Måndag

Har läst några bloggar som start på morgonen, nästan som att läsa tidningen. Nästan.

Mina grannar är inte hemma, det är lite tråkigt. Jonatan är i Båstad. Jag har ingen att ringa alt. springa till om jag blir hotad. Eller jag har. Men inte i mina hoods. Närmaste är väl min sysster, det är en halvtimmefyrtio minuters promenad.

Därimot så läste jag deras (grannarnas) tidning igår. Fast den låg i vår brevlåda. Det kanske inte var deras heller? Hoppas det för då bör det ligga en där idag med.

Nu ska jag äta frukost. Fil med banan. Sen städa. Imorn får jag finbesök, förhoppningsvis på onsdag eller torsdag också. Besos!

Lämna en kommentar

Filed under Vardagen

Kommentera

