Down, down, down.

Inga monster under sängen igår.

Lady Sov

Italiensk deckare på svt. Mycket dålig. Inte alls spännande men kollade ändå.

I natt spelade jag fotboll med mamma. Målen gick inte in.

I kväll kommer det brudar hit, det ska bli fett. Jag tänkte laga lax och potatssallad. Potatissalladens glansdagar har dött lite tycker jag. Alltid samma visa, lite fransk senap, lite vinäger, olja, kapris… Men den vi fick hos mammas kusin i Gnesta. Boya! Den var god, sån ska jag göra idag!

Laddade ett gäng ner skivor igår. Bla. Lady Sovereign, Jonny Lang och Barrington Levi. En salig blandning. Men nice… I-tunes är rätt tomt nu, tack vare hårddiskkrashen. Men det är lätt ordnat.

Jag är rätt dålig på det annars. Är väl lite lat antar jag. Nu är målet en skiva om dagen. Fast idag är det No one lives forever triologin(!) som är påväg ner. Det var en glad surprise att det kommit ett spel efter tvåan. Men nu är det tydligen en man. Kanske funkar ändå. We’ll see…

Lämna en kommentar

Filed under Kultur Film Musik

Kommentera

