Alltid det där vädret

Ja, varför bor man i Sverige egentligen.

Min pappa sa någon gång att det var synd om mig som är född och uppvuxen i ett sånt land som Sverige. Jag svarade att det kunde varit värre. Vi kunde varit födda och uppvuxna i Kiruna. Det höll han ju med om.

Vill du ha inspiration till att flytta? Läs här. Silverfisken, the one and only.

”Att sitta på stranden mitt i vintern och se surfarna och de gröna vågorna medan solens varma strålar bränner genom jeans och tröjor värmer upp på mer sätt än de rent temperaturmässiga.”

1 kommentar

Filed under Framtid, Mig

One response to “Alltid det där vädret

  1. Marcus Cameron

    Hej Elly,

    Jo jag kanner till aupair link, jag ”jobbar at dom”… Jag ansokte pa internet, och en familj hordeav sig ett tag senare… nu har jag avrit har i nastan tre manader och jag trivs bra… min mejl adress e marcus.cameron@passagen.se om du vill veta lite mer.
    Ha de bra/ marucs
    PS: har inte dom sista bokstaverna, hoppas du kan lasa det anda. DS

Kommentera

