Ojojoj

Sitter och skriver på mitt personliga brev som man ska skicka om man vill bli Au-Pair. Det ska vara ungefär en till två A4. Alltså jag har bara skrivigt om min erfarenhet av barn, var jag jobbat med barn, vad jag har gjort med barnen. Dessutom var jag ju tvungen att beskriva vad ett fritids är och vad man gör där så de fattar vad jag sysslat med. Jag har redan skrivigt mer än en sida! I’m too damn good helt enkelt.

Eller jag är väl för nogrann antar jag. Nu ska jag skriva varför jag vill bara Au-Pair, vad som fick mig att vilja bli det, varför jag är bäst, vad jag kan bidra med och lära ut, varför ska en familj välja just mig och vad jag förväntar mig av året där borta.

Eh…

Lämna en kommentar

Filed under Au-Pair, Framtid

Kommentera

