Lite klibbigt också

Jag gillar vädret som det är. Jag gillar att inte frysa, jag gillar att öppna dörrar och försöka skapa korsdrag utan att lyckas. Det är mysigt med värme och att sova i bara lakan. Inga strumpor, inga tajts, inget långärmat och inget som sticks. Det är så det ska vara mina vänner.

Jag har fått svar på mitt persnoliga brev jag skickade där jag skulle glorifiera mig själv till tusen. Hoppas det inte är en random fras. Jag är faktiskt sjukt nervös över det här brevet, att jag ska ha glömt något viktigt om mig själv. Typ att jag inte äter kött.

Helt utmärkt och SÅ trevligt och intressant.

Lämna en kommentar

Filed under Au-Pair

Kommentera

