The future

Igår fick jag mail om att de skulle börja matcha mig med familjer. Idag kom det brev från två familjer. Jag vet inte riktigt vad det betyder… Men de bad mig återkomma om vilken jag gillade bäst så nu blir det till att läsa nogrant och väga alla för och nackdelar mot varann.

Egen lägenhet, småbarn, resa till Europa och skidresa till USA smäller rätt högt. Men det är mycket annat som ska funka.

Det känns lite förvirrat fortfarande… Det kanske är läge att skaffa mig ett pass nu? Vem fixar visum? Försäkring?

Hoppas inte familjerna kollar upp mig på facebook, fast det ska inte gå. Men ändå, man vet aldrig…

Lämna en kommentar

Filed under Au-Pair, Framtid

Kommentera

