Joker

Vi var på bio. Vi såg The dark night. Jag gick för Heaths skull. Eller nej, jag gick för Jokerns skull. Och på den fronten fick jag vad jag förväntade mig. It was nice…

Jag är inte den som skrev om Heath Ledges tragiska bortgång i min blogg. Jag reagerade när jag hörde det på radion i en taxi i Kairo och inte riktigt fattade vad dom menade. Det är synd, men inte mer synd än på någon annan. Jag kännde inte honom och jag lär inte sakna honom.

Tills jag såg detta. Vilken kille. Jag vet inte om det är Heath eller Jokern som gör det för mig, men något är det. Jag rekomenderar honom starkt.

Lämna en kommentar

Filed under Kultur Film Musik

Kommentera

