Muzic

1. Det där med alla ladda ner ett album per dag gick så där… Men I-tunes börjar fyllas så smått igen, även om det är så pass lite musik att jag tröttnar på det. Idag ska två Chromeo skivor läggas till, det kommer ju bli fett.

2. Födelsedagsfest på SultanPalace på lördag, det blir nog fint. Jag vet vad jag ska ha på mig.

3. Jag kommer sakna dansen när jag är borta. Jag tänker ta med mina pengasjalar, aladinbyxor och min slöja så hoppas jag de dansar bellydance i NZ också.

4. Igår städade jag, nu finner jag inte min bikini. Jag ska gå ut, det är soligt. Jag jobbar inte.

5. Igårkväll, när jag skulle sova, hade jag så ont i min arm efter en spruta att jag trodde det var något fel. Idag har det gått över, no panic.

Lämna en kommentar

Filed under Kultur Film Musik, Vardagen

Kommentera

