Neej

JAg gillar inte alls när jag inte har koll på grejerna. Om någon säger innan att det kommer ske plötsligt så fine! Men jag trodde det var det datum man säger.

Jag gillar när jag vet vad som ska hända i förväg och jag gillar planering. Nu spricker allt. Vet ni hur många dagar det är mellan den 6:e och 22:e?

Jag mår lite illa asså. Jag kollar på fotboll istället.

Vad är klockan på Nya Zeeland? När kan jag få svar på mitt mail?

Fan. I die. Pallar inte detta. Kan inte någon ringa och bjuda ut mig? Detta är värre än att vänta på samtal från någon man har en crush på.

1 kommentar

Filed under Au-Pair, Framtid, Vardagen

One response to “Neej

  1. Tyvärr, jag har ingen koll på Baltic Sail.

Kommentera

