Gratis, gratis.

  • Två Rockyböcker modell mindre.
  • Levis jeans, svarta raka, jävligt små och omjuka. Typ 25.
  • Liten singoalla top. Röd. Sisley.
  • Ljusstake som ser ut som en Lotusblomma i metall (till värmeljus)
  • Värmeljushållare som ser ut som en sköldpadda, ganska trevligt.
  • Ljusstake i bått glas
  • Boken Gossop Girl av Cecily von Ziegesar
  • En SKITcool toalettpappershållare i trä med glasaskopp på ovansidan. 50-tal. (jag gillar den)
  • Min klistermärkessamling från när jag var liten och prenumrerade på Kalle Anka
  • Red Alert

Jag håller på och städar, seriöst. Rensa och packa ner i lådor. Jag gillar inte att slänga grejer. Vill du ha något så hojta! Du får det! Du kan få allt i en påse!

Komigen, annars slängs det… Det är ju trist.

Lämna en kommentar

Filed under Kläder

Kommentera

