Pojkar och flickor

Det är med brudar. Jag har bråkat över killar, över tjejer som ljugit och snackat skit. Saker har gått över styr och jag har några gånger till och med varit medvetet elak mot någon jag innan varit vän med. Men det var länge sen nu.

Men vad är grejen att kalla varann för hora eller äcklig slampa? Förhelvete.

Det gör mig ledsen och arg. Eller så tar jag för hårt på det, jag vet inte…

Det har inte varit några arga inlägg på länge. Inte sen gruppvåldtäkten vid Möllan. Läste det igen nu, oj vad arg jag var.

Reklam jag gillar nu är Philips epilator. ”Eftersom jag är man tål jag inte smärta. Så jag använder Satinelle Ice Epilator” Johan (alias Karis) 25, modell.” Med bild på en transa med snygga hårfria ben. Nytänkande, jag gillar det. Jag hade kunnat banna Philips som bidrar till att alla tjejer måste raka benen, men palla. Jag hyllar dom för att de har med en kille och inte något töntigt.

Fler bra exempel: Ellos hade en bild på en pappa med en baby, mest mammor annars. Bilreklamen med en tjej som seglar i inledningen.

Dåliga exempel: typ alla reklamer för damrakhyvlar. I hate.

Lämna en kommentar

Filed under Vardagen

Kommentera

