Mister!

Och en gång när vi var onyktra och hade kraschat i soffan på en hemmafest efter att ha dansat loss till The Smiths så sjöng jag för honom och då smög det fram några tårar i ögonvrån, för han tyckte det var så fint.

Jag tror jag kräks.

Sjung aldrig någonsin för mig, speciellt inte The Smiths. Ska du tvunget sjunga så sjung typ Hey Joe ståendes på köksbordet, packad.

Jag uppskattar om du kan vara rolig samtidigt som du har sex och inte tycker att våra själar blir ett i Kosmos när vi ”älskar”. Tack på förhand.

Snälla bloggläsare, kan ni inte berätta om era krav hos en partner. Komigen.

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Mister!

  1. Va fan…Jag är nöjd om min partner skiter i kosmos och berättar va fan hon vill….;)

Kommentera

