När ska jag åka hem då?

Nu är det såhär va, jag ska åka som Au-Pair till NZ i ett år, tolv månader. Jag ska köpa en flygbiljett. Man kan köpa enkel eller tor som gäller i 18 månader. Hur vet jag vad jag ska välja? Kanske lika bra att köpa allt på en gång. Kommer väl knappast stanna på andra sidan jorden i mer än 18 månader?

Jag tror jag kommer sakna alla här hemma för mycket. Jag kommer vilja fira min födelsedag och julen. Äta kräftor och surströmming. Kanske man borde styra upp ett kräftkalas innan jag åker. Jag ska tänka på det ett slag. Och på biljetten!

Lämna en kommentar

Filed under Au-Pair

Kommentera

