Det var på tiden!

För mycket tid i mina händer? Man kan räkna in det under träning, för fyfan vad jobbigt det är att fläta sitt eget hår.

Idag har jag även städat lite och skrivigt att fantastiskt kort till Ulla och Erik som har inflyttning/25-års/hejdåfest på lördag. De ska utöver det få presenter.

Jag ska plocka undan lite till sen ska jag klä på mig riktiga kläder (dagens outfit: linne och aladinbyxor) och åka till Anna som ska laga vegetarisk mat till mig. Jag hoppas på Enshiladas sen ska vi på bio och se Sex and the city. Det ska bli roligt fast jag aldrig följt serien.

Jag funderar på att även jag börja med dagens outfit. Mest för att visa att ingen går i snygga kläder jämt, speciellt inte jag. Men jag tror faktiskt inte jag orkar.

2 kommentarer

Filed under Vardagen

2 responses to “Det var på tiden!

  1. Cissi

    SATC filmen ärgrymt kul oavsett om du följt serien tidigare eller ej. Vi var ett gäng på 5 tjejer som gick tidigare i somras och vi garvade så vi grät i salongen. Avsluta gärna kvällen med att sätta er i nån bar och drick Cosmopolitan!

  2. Låter som en bra idé!

Kommentera

