Red wine

Filmen gjorde mig sugen på vin. Rött och gott. Också blev jag sugen på umgänge och lördag kommer vara den bästa dagen för då ska det umgås minsann! Brunch med Louise och Anna sen festen hos Sara och Erik. De ska bjuda alla på mat, good luck to you.

Kanske ska jag träffa andra brudar imorn, men dom är så svåra att organisera.

Jag är också sugen på utekväll med höga klackar och mörk ögonskugga (antagligen också tack vara filmen). Det får vi ha innan jag åker. Och kräftskiva. Och filmkväll. Middag på stan. Det var nog allt. Kanske en brunch till också. Och lite kärlek.

Asså, sjukt sugen på rödvin. Kan det skvallra om någon vitaminbrist?

Lämna en kommentar

Filed under Vardagen

Kommentera

