Uppraggad på kulturbolaget

Igår drygade jag mig lite med en kille, skojade, dansade egentligen bara. Sen att han råkade stå bredvid, kan jag hjälpa det?

Jag gick därifrån. Tänker inte mer på saken, men han hittar mig och vill ha mitt nummer. Jag är så söt. Jag är trevlig och ger han mitt nummer, knappar själv in det i mobilen. Typ, Nollfyranoll elva tjugoett femtifyra. 040112154. Jag har inte provringt men jag tror man kommer till sosalarm. Jag vet inte om han insåg det på en gång eller inte alls.

Under resten av kvällen så stod han då och då på dansgolvet och tittade (stirrade) på mig när jag dansade. Jag ignorerade så mycket jag kunde. Han var typ från Bara, lyssnar på Ultima Thule, gillar traktorer och Slitz. Allt detta vet jag utan att ha pratat med honom.

Jag är inte en dömande och dryg människa. Jag är micket klok och vakrer fin liten flika. Representera!

2 kommentarer

Filed under Vardagen

2 responses to “Uppraggad på kulturbolaget

  1. Jonatan

    asså du är ju den största mesen som ger honom det numret.

  2. Ja jag vet, men jag kom inte på något annat. Jag borde gett honom ditt nummer. Det ska jag göra nästa gång.

Kommentera

