Lite lätt panik

Åh. Såg just My life without me och var gråtfärdig i slutet. Innan idag såg jag Match Point och den var inte heller så upplyftande. Men vad bra dom var. Match Point gav mig fjärilar i magen och hjärtklappning.

Kanske är det fel sorts filmer jag ska se nu när alla åker ifrån mig och jag åker ifrån de som finns kvar. Kanske är inte olycklig kärlek och djup förtvivlan det jag behöver just nu.

Jag behöver filmkväll med dinosartablettask, jag behöver glada människor med tid för mig, jag vill ligga höft mot höft och lukta någon i nacken och vardagsrumsdans. Den brända skivan som det står Ellys student 05 på.

Det blir fest innan jag åker, jag ser fram emot det alot. Hoppas alla vill komma som jag vill ska komma. Jag delar den med Louise som också ska åka iväg, en vecka innan mig. Men hon kommer hem igen i februari, det gör inte jag. Det känns som att när det är februari har mitt år precis börjat och det skrämmer mig lite men ett år går snabbt, gör det inte? Å, jag har lite ont i magen och vill skeda eller titta på Napolen Dynamite med Louise eller bruncha med Anna och Louise men Anna är i Växjö!

Nej det var verkligen ingen bra film att titta på i kväll.

Hjälp. Kisses and cuddle?

Lämna en kommentar

Filed under Au-Pair

Kommentera

