Malmö

Jag har stört tråkigt. Varför ringen inte mig? Hallåå? Jag är för stolt och envis för att ringa själv. Mina tre tjejer jag gillar är utanför stan, men andra, som jag träffar ibland och ser på film, fikar och dricker öl. Fast de kollar väl på paintballfilm eller dåliga serier. Inte min kopp te.

Såhär lär det vara hela hösten, vilken tur att jag inte ska bo här i höst då.

Åh! Min mamma har hyrt No country for old men. Jag har något att göra!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

