Can you smell it?

Idag är en crapy dag. Jag är inte alls på lika bra humör som jag uppenbarligen var i förmiddags. Jag var arg på Malmö och alla som bor här och ska bo här i höst. Jag tänkte att fy fan vad jag inte kommer sakna något här för allt är ändå bara skit och jobbigt och tråkigt.

Men nu ska jag till min kompis som nästan bor runt knuten. Ett kvarter bort och han är snäll för det mesta. Han ville vara med mig fast jag var arg och tjock. Han är med mig när jag är bakis och osnygg. Ibland blir vi fulla tillsammans och han försöker inte ha sex med mig eller är konstig på andra sätt. Jag kommer nog sakna vissa grejer ändå.

Lämna en kommentar

Filed under Vardagen

Kommentera

