Bada i havet

Asså jag kunde inte hålla mig, jag har printscrnat och klippt och klistrat. Allt för att vara säker på att ni verkligen ser bilden. Om jag länkar är jag rädd att ni inte klickar inte inte hittar. Men denna var för fin för att tappa bort. Ser ni? Ser ni så fint?

Nu får jag väl ta och länka så det stänker om det, det har han ju tjatat om tidigare den där Jonas, som jobbar som fotograf i Brisbane.

Jonas Persson – Wedding Photographer, bröllopsfotograf på svenska

Lämna en kommentar

Filed under Snygga bilder och sånt

Kommentera

