Utdrag ur ett brev till en vän

Detta är iof hennes privata brev från mig till henne. Men jag är inne på sida fem så det är okej ändå tänker jag. Det blir mycket kvar som hon kan hålla hemligt om hon vill.

”Jag kommer sakna alla kompisar, dig, Louise, Anna och annat löst pack. Öl på Möllan, filmkvällar, middagar, fikor. Regn och klubbnätter. Feta förfester och att ha tråkigt framför tvn tillsammans en söndag. Ladda ner film men aldrig kunna enas om en alla gillar. Ragga på killar från Malmö. äta FALAFEL (kom jag på nu!) och annat som man är van vid.”

Lämna en kommentar

Filed under Au-Pair, Mig, Vardagen

Kommentera

