Oskoj

Skitkväll. Skitväder. Skitkläder. Skitkompisar.

Jag har puffat håret lite, sminkat ögonen och tänkt att snart blir jag lite gladare.

Jag har klätt på mig tajta jeans (fy fan), en rosa tröja och mår illa (hungrig).

Egentligen vill jag ta torka bort skitsminket, dra av mig dom tajta jävla jeansen, lägga mig i sängen i bara trosor under under mitt täcke uppdraget till hakan och titta på tv. Men hur mycket roligare kommer kvällen bli av det? Inget alls.

Nu ska jag cykla in till stan i dom tajta jävla brallorna i typ motvind och regn (bergis). Jag ska köpa cigg bara för att (moget, minns inte när jag köpte cigg sist) och dricka öl, eller kanske vin. Svåra val. Jag vet i alla fall vilka cigg jag ska köpa.

Tack och hej.

Lämna en kommentar

Filed under Vardagen

Kommentera

