Idag är det onsdag.

Igår framför den fantastiska filmen om en blond juridikstudent tyckte han att det skulle varit trevligt med vin. Vi hade inget vin. Men nu pratar de om vin på tv. Jag hade kunnat tänka mig dricka vin nu istället. Men nu är jag hemma och har inget gott vin här heller. Drack vin i helgen, inte så gott tyvärr. De lär ha gott vin på Nya Zeeland. De har till och med skrivit om det i informationshäftet jag fått från Au-Pair förmedlingen.

Idag är det onsdag. Torsdag, fredag, lördag och söndag kvar. Idag har det varit ytterligare en fin höstdag. Fin på alla sätt och vis. Mycket nice helt enkelt. Tio poäng till min vän! En till sak att sakna, men det är chill. Jag kommer glömma allt sånt när jag träffar min blivande man.

Lämna en kommentar

Filed under Vardagen

Kommentera

