Hej då

”Du ska vara glad!” sa han och lät nästan frustrerad. ”Jag är glad, jätteglad. Bara inte just nu…”

Det har varit så lätt att säga hej då innan, Anna gick från festen och sen sågs vi inte mer. Kram, kram. Leka lite med trädgårdtomten. Pussituss och hejdå!

Ulla hade också fest och sen sågs vi inte igen. Kram och puss. Lite stress och HEJDÅ nu går vi till KB vi ses om ett åååår! Hälsa indien!

Louise gick åt andra hållet på Möllan förra veckan, vi hade druckit öl och jag gick inte därifrån ensam. Vi kramades och var inte speicllet ocoola utan kramades manligt och sa hej då, vi ses ju i jul…

Men idag åkte jag hiss ensam och förbannade min dumhet. Så det kan gå…

Lämna en kommentar

Filed under Framtid, Mig, Vardagen

Kommentera

