OMG WTD?

Hej. Sista kvällen. Jag är sugen på Auckland nu, det är jag. Jag vill flyga flygplan och bo i min lägenhet. Och passa söta barn. Imorgon flyger jag ifrån er. Titta mot himlen 18.15 ungefär, då kan ni titta på flygplanen och undra vem om sitter där, vart dom ska. Där någonstanns är jag, ni kan också vinka till mig.

Jag är ganska glad nu. Jag kommer hem igen, vi ses igen. Men, harebra!

Slurp smask puss! Till den som känner sig träffad och sugen.

Lämna en kommentar

Filed under Au-Pair, Vardagen

Kommentera

