Utan snus i flera dagar

Jag har ingen lust till random sex over huvud taget. Jag blir raggad pa, det ar sant. Men assa, det enda jag kan tanka pa ar hur tontiga de ar nar de jobbar sa tydligt for att fa ligga…

De ar snygga och sa, en eller tva av dom… Men, na. Jag vill ha en skojig kille.

Annars saknar jag att kunna lyssna pa vilken musik jag vill, nar jag vill. Nu lyssnar jag pa Teddybears pa youtube men det hackar… Imorn borjar varan resa pa riktigt. Med bil, i fem veckor i Kiwiland. Jag vill kopa garn sa jag kan sticka.

Jag saknar att baka.

Jag saknar inte regn och rusk och tusen lager klader och halsduk, mossa vantar. Kommer hem i februari. Det var duga. Varterminen gar snabbt.

Saknar det gammla bloggen. Men glom inte jagdrartillnz.wordpress.com… Om man ar intresserad i vad jag gor vill saga.

Lämna en kommentar

Filed under Vardagen

Kommentera

