Det rullar pa

Det ar ju himmla skont nar det kanns bra. Allt kommer bli bra, jag kanner mig bra och glad.

Imorgon ska jag segla och jag forvantar mig regn varvat med osregn och anda ser jag fram emot det riktigt mycket.

Jag ser fram emot Malmo ocksa. Jag kan ju aka ivag igen.

Vi far se hur det gar.

Jag saknar bloggen och jag saknar att skriva, men min dagbok har varit valanvand och tog slut forra veckan, han inte lyckats hitta nagon ny an. Men jag behover den.

Till allt hemligt. Det som ar hemligare an skunk.

Lämna en kommentar

Filed under Fint, Framtid

Kommentera

