Än så länge klarar jag mig

Jag hade gärna haft lite mer att göra, lite mera bissy. Jag är en lat jävel och det drabbar nästan bara mig själv.

Imorgon ska jag i alla fall i Köpenhamn och vara vuxen. Eller det är kanske inte alls vuxet att söka jobb i Köpenhamn? Men vill det sig väl så blir jag glad. Jag vill ha pengar igen. Det är nice att inte behöva fundera på om man kan fika eller inte, bara köpa allt som är billigast och jag vill kunna spara pengar igen.

Sen på onsdag är det date med Malin från jobb, mitt gamla jobb. Och det är så roligt att jag fått nya vänner som faktiskt är något att ha. Vet inte om jag hade tur på Subway men tjejerna jag jobbade med där, bland det bästa som finns. I en härligt blandning. Får styra upp en middag eller nåt snart. Fast en är i Istanbul och en ska bli mamma, nästa vecka. Det är alltid svårt att hitta tider som passar alla och svårare lär det väl blir. Men så värt det är när man lyckas.

Nu ska jag sova. Imorn ska jag koka ett ägg.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

