Här kan man skriva valfri rubrik.

Jag var också på Nöjesguidens fest igår och hade roligt. Lite vingligt ett tag där men jag drack vatten så det ordnade sig. Full like a kastrull som Masha kanske skulle ha skrivit.

Vi dansade och jag sa till en närgången kille att jag inte tänkte gå hem och ligga med honom. Han sa att det var lugnt, för han dansade gärna bara med mig. Joellerhur, fem i tre. Dessutom kan jag inte hålla balansen om han ska trycka sitt skrev mot mitt lår.

Sen gick vi hem till Malin och sov tillsammans. Det var fint.

Nu börjar schlagern och jag ska vara hos Malin nu igen. Måste fräscha upp mig liite först. (fräsch som en nyponros)

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

