Så här känner jag just nu, idag då.

Jag är arg, slamra med tallrikar, drämma i diskmaskinen, stampa i trappan och kundeintebrymigmindre-arg.

På mig själv. För att jag är en jävla godtrogen idiot med flottit hår och ful frisyr. För att jag visar mig svag och för att jag är snäll och dum som en ko.

För att jag trots allt är en öppen jävel som aldrig lär sig att man inte vinner något på det, varken kortsiktigt eller i längden.

Och för att jag inte lär av mina misstag och för att jag inte glömmer.

För att jag inte gör något åt saken och för att jag inte har ett jobb eller någon att ligga med. För att jag inte vill ligga och för att jag inte vill ha pojkvän men ändå äcklas av par.

Jag hatar alla glada jävlar och ironi. Jag hatar rosetter i håret och att räkna kallorier, jag hatar GI mest av allt och jag hatar mörk choklad, raka benen och att vara kort och försöka komma undan med det genom att kalla det charmigt. Jag hatar att jag bryr mig och inte lever som jag lär.

Jag hatar brudar med för mycket foundation och jag hatar att vara hemma.

Och! Jag hatar alla jävla idioter som skriver idiotkommentarer i idiotbloggar.

Nu ska jag gå ut i regnet och gå snabbt som fan för man mår bättre av frisk luft och lite solsken.

Och så hatar jag alla som är otrevliga mot mig ibland när jag försöker vara mitt trevligaste. FUCK U! Hoppas ni snubblar på skosnöret.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

