Topphälsa

I morse när jag cyklade hemmifrån tidigt för jag skulle vara på jobbet innan frukost tänkte jag ”Om personalen nu äter frukost med barnen ska inte jag göra det, för jag har ätit och jag behöver inte mera.” Så kommer jag till jobb och en halvtimme senare är det frukost och mycket riktigt får personalen äta med barnen. Och jag bah: ”Nej jag ska inte ta en halv bulle, jag har ätit gröt och macka innan.”

Vad händer? Jo jag tar en halv bulle! Idiot. Vad händer där liksom?

Asså inte för att jag på riktigt tror att bullen direkt spelar roll, men hade jag struntat i den hade jag haft ryggen fri. Nu känner jag mig extra… inte smalast precis och jag skyller på bullen.

Åt i alla fall god middag med Malin och Jonatan. Sen spelade vi kort och jag vann. (nästan) Vi är roliga.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

