Sista dagen

Jag funderar på att eventuellt springa en runda imorgon bitti. Innan frukost. Kaanske. Koka kaffe, dricka kaffe sen ut och kuta. Det är ju ett bra sätt att börja veckan på.

Gårdagen var fin. Jag trivs bland mina vänner och jag gillar att dansa.  Som så ofta nu för tiden slutade kvällen hemma hos Malin och jag somnade först av alla. (sund) Jag drack vatten och inte stora mängder alkohol. Jag dansade med dom jag gillar och jag gjorde inget dumt. På det hela taget en bra kväll som lämnade efter sig en baksmälla som bråkade med mig idag när vi körde och hämtade loppissaker. Men det gick bra och vid två mådde jag bra igen, efter en cola och mos från Preem.

Vi får se vad det blir av i veckan. Kvällsmat och umgänge kanske brädspel?

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Sista dagen

  1. langtbort

    Jag vill bräda!

Kommentera

