Jaha, då börjar vi om då.

Ja, inte har jag sprungit något… Men jag är inte så förvånad. Vaknade av mobilens alarm klockan åtta (tänkte i smyg: Tack Gud för att jag inte blivit inringd till att jobba idag!) och kunde inte vakna, var trött i ögonen och i kroppen så jag lät mig sova vidare. Imorgon kanske det blir bättre?

Jag har ont i mina nackmuskler, antagligen från lördagsnatt. Inte så konstigt kanske.

Nu ska jag bestämma mig om jag ska gå en promenad (hurtig och mysig med rosiga kinder), jogga en runda (flåsande med hamrande hjärta) eller gymma med maskiner (stark!).

Puss!

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

