Oro

Definition:

”En oro eller ängslan som är obefogad med hänsyn till den aktuella situationen.”

Ja, jag säger då det. Mycket ska man lära sig. Tur att det finns Nouvalucol då…

Div. uppdateringar:

  • jag gillar fortfarande mina kompizar, bokar in möten så veckan inte blir ensam och bortkastad. Hatar tanken på att jag slöar bort dagarna.
  • jag  joggade och avslutade med spurt, jag kommer få träningsvärk men jag dog bara nästan
  • strumpan jag stickar blir aldrig klar…
  • jag läser en bra bok istället
Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

