Blondie

Färgar håret hemma för första gången sen gymnasiet. Blont. Jag är sjukt stirrig ocn nervös. Ringde min frisörkompis och behövde lite råd. Hon svarade att jag inte kan bleka hela håret själv. Men hon önskade mig lycka till. Och jag är inte själv. Mamma har hjälpt mig. Tur man har henne.

Några minuter sen ska jag skölja.

Och jag bokade in en fika med mitt ex som jag inte träffat på över ett år till klockan ett. Braa Elly, smsade just och sa att jag nog blir sen. Kanske inte så bra planering och ”första” intryck. Håret kommer säkert bli fult också. Men jag är ju trevlig så det är ju tur.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

