Ledig förmiddag

Leker med Spotify och tänker så det knakar för att komma på låtar som jag vill höra men har glömt bort. Kom på en sjukt svänging som jag från början hörde när jag kollade på Bounce på Slagthuset. Eller på dvdn Bounde live at Nalen, om man så vill. Måste nog kolla på den nu snart. Så jävla bra.

Tänkte så det knakade ännu mera för att komma på titeln och efter lite googlande och youtubande fann jag den igen! Så jävla bra (igen). Dessutom hittade jag denna underbara lilla dansfilm samtidigt. Liksom TVÅ i ETT!

Själv har jag inte börjat med dansen än. Ska ta tag i det också… Mycket som ska tas tag i. Får skriva en lista. Sen ska jag också dansa så där snyggt på valfri nattklubb i Malmö.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

