Man vänjer sig snabbt

Nu har jag anmält mig att jag vill lämna blod och till donationsregistret. Jag ger bort allt dom vill ha! Take it! Och jag vill ha gospel på begravningen. Hör ni det? Champagnefontän! Eller en sån glaspyramid så häller man skumpa i översta glaset och det rinner ner i dom under. Vida glas. Fest i en lokal med kristallkronor. Fast känner jag pappa rätt blir det knappast skumpa, då blir det eneuros bubbelvin från Tyskland. Men det är skitsamma. Allt handlar om yta och att det ser snyggt ut. Allt annat är oväsentligt.

Solen skiner fortfarande. Tänkte gå ut men jag städade istället. Städa städa…

Åt frukosttallrik med min kära Ulla och vi var glada i kapp, pladdrade om ditten och datten. Ulla var söndagsfin i samma kläder dom hon hade när jag lämnade henne igår kväll med sminket lite på sne. Fint! Vi mådde oförskämt bra och det gör jag fortfarande. Man får unna sig lite ibland. (lever över mina tillgångar)

Ska jobba imorn. Rik som ett troll, typ.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

