Hej igen

Jag är verkligen inte en sån person som klarar mig på fem timmars sömn och bara tar igen det någon gång nästa vecka. På med lite färg på ögonfransarna och hit med en kopp kaffe nu kör vi!

Hade gärna varit. Men det är jag tyvärr inte. Nu ska jag sova.

Imorn måste jag gå till jobb. Men det är inte långt så det är okej, det betyder att jag kan sova lite längre än om jag bott inne i stan. Men allt har väl sina sidor. Fast nu bor jag ju här.

Imorgon är det fredag. Det ska jag fira med att göra två par örhängen.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

