Tror inte det va.

När jag vaknade hade jag ont i huvudet. Det hade jag inte förra helgen, men det är väl så det är. Dansade loss på Rumble till tecknohitsen (jag har ingen aning) innan jag strosade hem till min vän och var kanske ett lite drygt sällskap. Men det gör inget. Man tycker om mig ändå kanske.

Idag har jag legat ner större delen av dagen. Det brukar jag faktiskt inte göra så jag mådde inte så dåligt över det. Nu ska snart Ulla komma hit och vi ska ut och gå i soolen. Fräsht liksom.

Innan åt jag pizza. Det är bra har jag hört. Barnpizza med grönsaker på. Men det var gott. Imorn är det nya tag.

Vi ska kolla på film, jag är sugen på chips. Vi får se hur det blir med den saken. Palla gå på diet. Palla vara tjock iof… Jaja. Hejhej.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

