Jaja, PK is the shit så att säga.

Åhhh! Vad jag stör mig på brudar ibland. Brudar som spottar sig själva (och mig för den delen) i ansiktet. Idioter.

Jag hatar de tjejer som säger att dom inte är feminister och som säger att små bilar är tjejbilar eller att tjejer inte kan köra bil.

Och jag hatar de tjejer som, när man pratar feminism, kläcker ur sig något om att de faktiskt gillar en kille som är dominant och lite ”rough” i sängen. Man bah, va?

Åhh! Idiot idiot idiot!

Och när jag ändå är igång jag kan passa på att säga att jag är arg för att man inte skriver mer om att Talibanerna till exempel stänger ner (flick)skolor.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

