Måndag igen.

Som bekant är Zoe en stor förebild(?) för mig. Zoe ska också börja sitt nya liv nu. Jag vill ju inte vara sämre. Nu drar jag ut och joggar i det så SJUKT fina vädret.

Åt frulle ute, läste i en ny bok och när jag kom in hade jag fått solmärken(!!!). Galet. Men vi gillart. Såklart.

I helgen är det påsk, helgen efter ska jag bjuda på middag. Jag kollade bland recepten innan, vet inte vad jag ska baka till efterrätt. Fanns så mycket att välja mellan. Tror vi ska äta pizza i alla fall. Låter kanske oglammigt men det är det inte.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

