Sover lite också…

Jag satte min klockan på halv nio, jag har nyss vaknat. Nu är klockan alltså halv elva. Tur att jag inte har något viktigt att göra idag…

Bra grejer jag gjort idag (redan):

  • Fyllt i en registreringsnyckel till mitt antivirus, har skjutit på det men nu är det gjort. Snabbt och lätt går det ju också.
  • Bekräftat att jag ska hjälpa scouterna den 1a maj. Inventering. Räkna räkna. Men inte för ens halv fem på kvällen så jag hinner vakna, bli människa och gå på  demos om jag vill det.

Nu ska jag gå och äta frukost. Det har jag sett fram emot sen igår. Undrar om man kan lägga till det på listan sen, eller om det bör vara en självklar grej?

1 kommentar

Filed under Mig

One response to “Sover lite också…

  1. Haha jag vaknade också nyss (11.00). Vaknade dock halv sju först och gick upp och satte mig på facebook. Kom på att det var sinnes så jag la mig och somnade med en bok istället. hey! arbetslös!

Kommentera

