En kurva

Nu skiner solen och det är typiskt för jag planerade att stanna inne och städa hela dagen utan att stressa. Men jag skiter i det fina vädret. Ska städa allt i huset och fixa ett påskris också. Dessutom ska jag röja i mitt rum för det är stökigt som fan. Känns som att bor man hos sina föräldrar när man är som jag är det läge att ha det snyggt på rummet.

Vi får se var det slutar. Jag brukar alltid gå ut starkt och tappa stinget efter en stund och nu kom jag på att jag ska ju lyssna på mina gamla magdansskivor. Tjollahop tjollahej!

Jag är glad och nöjd igen efter en lite svacka.

Typ så här:

namnlos1

2 kommentarer

Filed under Mig

2 responses to “En kurva

  1. haha jag älskar din kurva!!

  2. Ja visst är den fin? Talar sitt tydliga språk.
    Dessutom är det sånt man ska hålla på med i matte c tror jag, bäst man börjar öva ju!

Kommentera

