det är lite svårt ibland

spelar det roll hur andra ser på mig när jag har en egen bild av mig och hur jag är?

alltså spelar det roll hur killen jag ligger med ser på mig/vad jag är när jag själv vet hur jag ser på mig och ”relationen” (asså relation är det ju inte, vi ses bara ibland). förra veckan hade jag ju sagt nej, att det inte spelar roll men nu vet jag inte. asså man är ju inte annat än det som finns i andras huvuden, eller? jag vet inte.

asså jag tänker att om han ser mig som en blåst brud (för att hårddra det) så spelar det inte ngn roll för jag känner mig inte blåst och vet att jag inte är det. (fast jag skulle nog inte ligga med en jag visste tyckte jag var blåst, jag ligger t.e.x inte med en som tar mig för givet) och att jag skulle skämmas för att vara ”ligget” vet jag inte heller. det var min kompis som tyckte det, eller tyckte vet jag inte. frågade. men ingen hade ju någonsin reflekterat över att han umgås med en brud för att gå ligga… är ni med mig?

jag brukar inte blogga om att jag ligger men jag nämner inte var, när, hur så jag känner att det ändå är lugnt för hans del. de som vet vem det är vet det ändå ju. det är bara mig själv jag hänger ut. mig själv och mina tankar.

jag borde sova nu. klockan är 22:14. grattis.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

