ny på jobb

jaha. nu ska jag sova, klockan är halv tio. inte så pepp. mitt blivande jobb ringde och ville ha bekräftat att jag kommer imorn klockan fem. det är tredje gånger vi sagt det nu. jag fattar. jag är inte idiot fast jag aldrig jobbat på väg förut.

men jag ska gå dit med ett öppet sinne liksom.

jag får ju ha kom-radio. man bah: ”dansande hunden till skrattande kon, kom.”

jag ska vara dansande hunden. hoppas jag får en rolig en i andra änden. inte någon som säger ”man får inte leka med komradion. kom.” varpå jag svarar ”det skulle aldrig falla mig in, sista bilen är den med hunken, kom.”

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

