Öl.

Eh.

Nu ska jag snart dra upp till stan. Planerar att ha på mig min nya jacka. Den är fin. Svart.

Klickade hem en broderibok och en pocketbok. Dagens bra grej är att man inte behöver betala frakt på adlibris.se. Kanon. Billi billi! Kommer väl om en vecka, hoppas jag.

Har ni förresten sett den reklamen som handlar om kärlek eller nåt, minns inte alls egentligen. Men i den så är det i alla fall en man som står på en scen och sjunger en kärlekssång till en annan man. Det är lite spännande. På tv och allt.

Idag fyller min kompis år, jag lovade honom en kampfisk. Vet inte om han kan få det. Ska undersöka saken.

Lämna en kommentar

Filed under Mig

Kommentera

